درباره ما
معرفی شرکت
شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان بعنوان اولین شرکت تعاونی امداد خودرو فرا استانی برابر قانون بخش تعاون تشکیل و راه اندازی گردیده است و اینک یکى از اهم وظایف این شرکت تعاونى ارائه خدمات امداد خودرویى در معابر و بزرگراه هاى سطح شهر و جاده های برون شهری در سراسر کشور مى باشد.
این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات متنوع خودرویی و ایجاد سفری ایمن برای کلیه شهروندان و مشترکین خود و همچنین شرکت های خودروساز و نیز دارندگان کلیه خودروها در تمام فصول شروع به فعالیت و خدمت رسانی نموده و در همین راستا به منظور عملیاتی نمودن تکالیف ذاتی خود اقدام به ارائه یک سبد خدماتی شامل:
در داخل کشور نموده است.
خط مشی کیفیت و مشتری مداری
شرکت تعاونی توسعه خدمات خودرو رفاه ایرانیان، در قالب یک موسسه خدماتی با استعانت از خداوند متعال و پشتوانه نیروی انسانی متخصص و ماهر، با ایجاد تفکر فرایندگرا در کلیه سطوح سازمان در جهت برآورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول فنی و کیفی و همچنین سر لوحه قرار دادن مشتری مداری از طریق ایجاد ارتباط موثر جهت تامین الزامات و خواسته ها، جلب رضایت و اعتماد مشتریان و رسیدگی به شکایات ایشان خود را متعهد به اصول زیر می داند:
به منظور دستیابی هرچه بهتر به اصول بالا، این شرکت همزمان سیستم های مدیریت کیفیت منطبق با ISO 9001:2008، ارتباط با مشتریان منطبق با ISO 10001:2007، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان منطبق با ISO10002:2004 و اندازه گیری رضایتمندی مشتریان منطبق با ISO 10004:2010 در کلیه سطوح به اجرا در آورده و به طور مداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثر بخشی این سیستم ها متعهد می داند. همچنین شرکت در ابتدای هر سال نسبت به تعیین اهداف کیفی و مشتری مداری در راستای این خط مشی اقدام نموده و با بازنگری از طریق پایش، اندازه گیری و تحلیل، میزان تحقق اهداف کیفی و مشتری مداری تعریف شده را بررسی می کند.
فعالیت و تجربیات
چارت سازمانی